[LUGOS] hdparm in diskovje

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Sat Mar 13 16:37:47 CET 2004

z borisom bi se povsem strinjal.

v tem oziru s svojim diskom dosegas verjetno precej spodobne rezultate, se
posebej ce gre res za disk, ki se vrti z 5400 obrati - nek moj stari ibmov
deskstar 34gxp v povprecju ni zmogel vec kot 25mb/s, pa ceprav se je vrtel z
7200 obrati!

dobro referencno spletno stran za ugotavljanje koliko od posameznega diska
dejansko lahko pricakujes najdes tukaj:

http://www.storagereview.com/

lp,
ziga b.