[LUGOS] SNMP

Uroš Zajc uros at zajc.net
Fri Mar 12 20:36:44 CET 2004

Jure.Krasovic at intereuropa-it.si wrote:

> Zivijo,
>
> rad bi nastavil snmpd tako da bi mrtg lahko bral podatke od daemona
> brez posebnega programa, ki pripravi podatke za mrtg. Ali se je kdo
> ukvarjal z cim podobnim? Vsaka ideje, link in kaksen nasvet so zazeljeni.
>
> Hvala in lep pozdrav!
>
>         Jure

Jaz sem si na routerju nastavil zadevo s cfgmaker -jem

cfgmaker --global 'WorkDir: /var/www/mrtg' --global 'Options[_]:
bits,growright' --output /etc/mrtg.cfg    community at 127.0.0.1

Nariše mi statistiko prometa, vec( pa zaenkrat še ne rabim
nato samo v cron dodaš da se ti na 5 minut izvede
mrtg /etc/mrtg.cfg