[LUGOS] upor+prosto!=skupaj

Egon Pavlica Egon.Pavlica at p-ng.si
Fri Mar 12 08:17:07 CET 2004

lep pozdrav,
pred mesecem sem spraseval kam mi izginja prostor na disku. Mislim, da sem
sedaj odkril krivca: imam en program, ki predvaja dolge video datoteke. ce
je ta program predvajal datoteko in jo potem izbrisem, potem mi sprosti le
4GB diska, ostali del pa se sprosti le ce remountam disk. Ali je mozno, da
bi program nekako zaklepal prostor?

podrobnosti: linux-2.4.25-xfs, program dv1394d, xfs filesystem

hvala vsem,
egon