[LUGOS] postfix

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at atrp.si
Fri Mar 12 07:46:18 CET 2004

naredil sem si tako: relayhost = smtp.streznik

>sender_canonical_maps = hash:/usr/local/etc/postfix/sender_canonical

sender_canonical_maps = hash:/etc/postfix/sender_canonical
recipient_canonical_maps = hash:/etc/postfix/recipient_canonical

>v :/usr/local/etc/postfix/sender_canonical
>root            root at occasio.si
>www          www-test at occasio.si
in v /etc/postfix/sender_canonical in /etc/postfix/recipient_canonical
vpisal
jernej  jernej.vodopivec at atrp.si
root            jernej.vodopivec at atrp.si

Zelja je, da bi tako prejemnik in naslovnim bila ena in ista oseba (jaz) -
smtp streznik posilja le posto, ki ima veljavnega posiljatelja..

Pa mi ne posilja - pogledal sem malo po logih in nasel napako - a ne vem,
zakaj se pojavlja:
 fatal: open database /etc/postfix/sender_canonical.db: No such file or
directory

Kaksna ideja, kaj je narobe?
Hvala, lp!

Jernej