adsl

Matjaž Repnik svejk at siol.net
Wed Mar 10 18:38:10 CET 2004

s pomočjo rh 7.3 bi si rad izdelal routercek.

poinstaliral sem osnovno instalacijo, ter paketka adsl in pppoe.

mrezni imam 2:
-eth0 - ppp0 in sluzi povezavi na internet
-eth1 - je pa namenjen notranji mrezi in bo sluzil kot gaweway za vse notranje uporabnike

Primer:
ifcfg-eth0:

DEVICE=eth0
BOOTPROTO=static
IPADDR=moj ip od siola
NETMASK=255.255.255.0
GATEWAY=192.168.0.1

ifcfg-eth1

DEVICE=eth1
BOOTPROTO=static
IPADDR=192.168.0.1
NETMASK=255.255.255.0

do sem sklepam, da ga nisem nic usekal mimo. Ok sedaj pozenem adsl-setup:
- pod user dam siolov up. ime
- kartico izberem eth0
- ko me sprasuje kdaj naj izkljuci dsl dam no

- ip od siola vpisem oba

- passwd je jasen

- ce zelim da konf. vkljuci se kak navaden user dam no

- firewalla ne dam

in koncno potrdim s yes

ok do sem je slo....

VPRASANJE:
ko zadevo dam adsl-status pa mi spise: cannot read configuration file /etc/ppp/pppoe.conf.

hm kaj pa sedaj?

hvala za odgovor

svejk