[LUGOS] Bus reset

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed Mar 10 09:51:51 CET 2004

Zdravo.

> Imas mogoce se kaksno idejo ali vsaj toole s katerimi bi preveril
> zakaj se stvar obnaša tako počasi. Na consoli deluje npr premikanje
> kurzorja v tekst editorju normalno, če pa ta isti file pogledam
> preko ssh mi začne trokirati. Je možen krivec mogoče ethernet
> kartica?

Ce ti cel sistem dela pocasi (ne samo delo preko mreze), potem to po
mojem sigurno ni mrezna kartica. Sem pa skoraj preprican, da gre za
hardversko tezavo. Kaksen RAM, mogoce? Ne vem... jaz bi se lotil
kaksne eliminacijske metode (probas zamenjat cimvec kosov (ali jih
izklopit - magar v BIOSu)).

--
Nejc Skoberne
Grajska 5