[LUGOS] VPN linux windows

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Mon Mar 8 10:20:18 CET 2004

Zdravo.

> Pa me zanima kaj potrebujemo, da bi to delovalo.

> Kot vem je potrebno imeti na obeh straneh router, ki omogoca vpn, in
> seveda nek software, ki to omogoca.

Hmm, mislim da ti ni cisto jasno kaj je potrebno imeti. Torej: odvisno
je, kaksen vpn ti hoce poceti. V grobem obstajata ta dva tipa:

- roadwarrior VPN (ljudje z notebooki ki se sprehhajajo po svetu bi
zeleli VPN dostop do intraneta v svojem podjetju - od dalec, tako da
lahko berejo posto in pocnejo se kaj drugega)

- net-2-net VPN (ce imas dve pisarni, ki sta fizicno oddaljeni in bi
rad da bi bili v istem "virtualnem privatnem omrezju" - torej da se
recimo Windows masine vidijo med sabo, da lahko sharas printerje, ...)

> 1.Sedaj pa me zanima, ce je mozno preko vpn povezati windows server in
> linux server
> lokalna
> mreza---MSserver------<internet>---------Linuxserver--lokalna mreza

Kaj takega se nisem pocel - da bi imel na drugi strani net-2-net VPNja
Windows masino. Vzpostaviti povezavo med masinama samima ni tak
problem, ne vem pa kako bi se Windows streznik obnasal ko bi bilo
potrebno routat VPN promet tudi za celo mrezo v njegovem LANu. Bi bilo
za probat - ce ugotovis kaj pametnega, se priporocam za kak quickinfo.
:) Torej jaz bi naredil takole: vzpostavil bi 4 IPSEc SA seje med
Linux in Win2k masino (www.natecarlson.com): linux-win_LAN,
linux-win2k, linux_LAN-win2k,linux_LAN-win_LAN.

> 2.Zanima me ce lahko linux server deluje kot( npr.win2000 server, ki
> omogoca remote access, v lokalni mrezi) za windows racunalnike.

Torej ce bi bil lahko Linux VPN priklopna tocka za roadwarriorje z
Windows masinami? Brez problema. Isti URL kot zgoraj.

> Za vse ideje, nasvete in linke ze vnaprej hvala.

Ni zakaj.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5