[LUGOS] rpm

cefe cefe at dir-slovenia.com
Mon Mar 8 08:13:04 CET 2004

Jure Pečar pravi:

> hm ... ce bos odstranil /dev, se znajo zgoditi 'zanimive' stvari :)

bi ze vn splezal ...

> jaz bi probal s kakim rpm -e --justdb --force, se prej pa mogoce z rpm
> --rebuilddb. kako ti je sicer uspelo priti do tega stanja?

[root at crnc root]# rpm --rebuilddb
You have mail in /var/spool/mail/root
[root at crnc root]# mail
[root at crnc root]# rpm -e dev --justdb --force
rpm: --force smemo podati samo pri --install --upgrade, --rmsource in --rmspec
[root at crnc root]#
[root at crnc root]# rpm -e dev --justdb
napaka: "dev" določa več paketov
[root at crnc root]#

Priti do tega s*anja? Sploh ne vem, ko sem instaliral apt-get in nato poizkusal
narest apt-get update, je javil napako, da sta dva paketa dev, takrat sem sploh
prvic to zaznal. Drugace pa sem do takrat samo up2date delal na sistemu, nic
nenavadnega ...

Najlepsa hvala za dosedanjo pomoc.

--
Lep dan (noc) se naprej zelim,