[LUGOS] "Pravni" vprasanji

Sebastjan KOMPARE sebastjan.kompare at siol.net
Sat Mar 6 16:55:16 CET 2004

Odgovor na 1. vprasanje: zdi se mi, da bi moral tu najti kaj vec:
http://www.sigov.si/mp/si/vsebina/zakoni_in_podzakonski_akti/zakon_o_varstvu
_osebnih_podatkov.pdf. Zakon je kratek (vsebuje malo clenov) in se ga da po
moje dokaj hitro prebrati. Zal nimam casa, da bi poiskal utrezni clen.

LP,
Sebastjan KOMPARE