Fedora - pocasno delovanje mreze

Tomaz Dobravec tomaz.dobravec at fri.uni-lj.si
Fri Mar 5 14:07:51 CET 2004

Pozdravljeni!

Imam eno tezavo s Fedoro in upam, da jo bo znal kdo resiti. Sam sem
izgubil ze precej zivcev, resitve pa se nisem nasel. Problem je sledec:
po instalaciji Fedore se je z dostopom do interneta  zacelo dogajati
nekaj cudnega.  Nekatere stvari namrec delajo OK, nekatere pa obupno
pocasi.  Nisem povsem preprican, toda zdi se mi, da je nekako takole:
vse kar dosegam preko http protokola, dela hitro (zelo hitro!), vse kar
delam z uporabo drugih protokolov (pop3, https, samba) pa dela obupno
pocasi. Racunalnik lahko uporabljam le za browsanje po http straneh -
takoj ko se pojavi https stran, racunalnik nalaga toliko casa, da prej
obupam. Tudi maila ne morem vec brati preko POPa, ker traja predolgo
(tudi po eno uro za mail velikosti 200k).

Racunalnik ima direkten dostop do Interneta (preko lokalnega omrezja).
Prej sem z istim racunalnikom in istimi nastavitvami (isti IP, isti DNS,
...) uporabljal RedHat 7.2 in vse je delalo popolnoma normalno. Ima kdo
kaksno idejo, kaj se dogaja in kako bi se dalo stvar resiti?

Hvala za pomoc, lep pozdrav, Tomaz