Kandidatura

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Fri Mar 5 00:40:10 CET 2004

On Fri, Mar 05, 2004 at 12:06:49AM +0100, Janez Krek wrote:

> Zanima me, kaj mora vsebovati kandidatura, ki jo morajo/moramo kandidati
> poslati na zgornji naslov ali prinesti na skupscino.
>
> Za odgovor se vam vnaprej zahvaljujem.

Vsebovati mora, ime in priimek kandidata, naziv pozicije za katero
kandidira in zakaj se clan odloca za kandidaturo. Ce napise se par stavkov o
tem, kako se njemu zdi, kam bi moralo iti drustvo, usmerjenost drustva in
predvsem kako lahko kandidat pripomore k temu.

Kandidati bodo najbrz izprasani tudi na sami skupscini...

--
David!