[LUGOS] iptables in casovni interval

Aleš Sušnik alesh at domenca.com
Thu Mar 4 19:18:56 CET 2004

Jezt sem to reševal na "primitiven" način z crontabom.... za kar sem
prepričan, da si na to že pomislil.
Nekje imam rešen problem, da mulci po 22 uri ne smejo več interneta
uporabljat... in cron ob 22 uri med tednom sproži drugo firewall skripto, ki
blokira določene IP naslove, ob 6h jih pa spet pusti skozi...

Druga ideja, imam na kar nekaj fwjih nastavljeno, da se mi vsake 2 ure in
pol, FW flusha in ponovno "naloži", ti pride ta ideja kaj prav? Torej če
rabim en začasen rule, ga vklopim notri in vem, da bo ob naslednjem
intervalu izginil...

A.