smtp povezava ne dela

aljoša španger alo at email.si
Tue Mar 2 17:02:38 CET 2004

Zivijo klapa,

no pa sem koncno  presedlal na linux.Tako da bom sedaj vcasih vprasal kaksno
neumno vprasanje. Pa brez zamere ze vnaprej.

Sedaj pa problem.

Uporabljam slackware 9.1, kernel 2.4.24 vse skupaj pa stoji za smoothwall 2
pozarnim zidom.

Za posto uporabljam KMail, operater pa je siol (smtp streznik je
mail.siol.net)

Pri posiljanju poste mi izpise naslednje

<<<<<<
Pošiljanje ni uspelo:
Strežnik ni sprejel naslova pošiljatelja:
Strežnik je sporočil: ,Sender address is invalid `
Sporočilo bo ostalo v izhodni mapi, dokler ne boste odpravili težave (npr.
neveljavnega naslova) ali pa ga odstranili iz izhodne mape.
Vedite, da bo zaradi tega sporočila blokirano tudi pošiljanje ostalih sporočil
iz izhodne mape.
Uporabljen je bil naslednji protokol prenosa:
siol
<<<<<<

Se komu sanja v cem je problem.

!Naslovnikov naslov je sigurno pravi.!

Kakrsekoli ideje, nasveta ali linka bi bil zelo vesel

LP

AL