[LUGOS] Suse 9.0 professional!

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Tue Mar 2 13:06:30 CET 2004

Lep pozdrav!

Samo malo, ISO slik za najnovejse verzije SuSA nikoli ni
bilo. Sej pise na strani, da tudi ce mas vse rpm-e instalacije
ni mogoce kar tako naredit -

  It is not possible to generate installation CDs from a complete download.

  Edina moznost za instalacijo najnovejse verzije (trenutno Suse 9.0) je
da jo instaliras z interneta. Potegnes dol prvi cd-jcek, napises notr
pot do ftp serverja, kjer so suse 9.0 paketi in potegne fant dol
vse kar rabi. Jaz mam z njo odlicne izkusnje.

Pozdrav,
G.

Mail 1: brumen at isb.unizh.ch
Mail 2: gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si