[LUGOS] e-davki, praksa

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Mar 2 08:35:12 CET 2004

Huh, naredi tako kot pise v navodilih. Zadeve .jar gredo nekam v
$JRE\lib\endorsed, .so pa v Firefox direktorij.

Ne vem, ce dejansko zadeva dela oziroma ne dela, ker ko sem prvic
preskusal prijavo sem to naredil brez Apache parserja in nss knjiznice.
Firefox se sicer ni sesul ampak je samo zdel, verjetno je zmrznil. Potem
sem obupal in prijavo naredil prek IE6.

Od tu naprej delam s Firefox-om. Sem tudi ze spreminjal svoj profil ter
podobno in zadeva za enkrat dela, prijavo dohodnine bom pa oddajal cez
kaksne dva tedna, ko naberem racune :)

lp,B