e-davki, praksa

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Mar 1 21:56:14 CET 2004

Torej... danes je prvi marec, uradni dan začetka obratovanja edavkov.

Zanima me ali je komu uspelo se dejansko od začetka prijavit pod linuxom
v edavke? ... predvsem bi rad konkretne nasvete. Kam dat .jar datoteke
in kam .so datotek(o/e) ter katero?

Sigenov certifikat že imam in ga uspešno uporabljam za prijavo na izpite
na faxu, tako da ta del deluje. Sigenov certifikat sem uspešno prevzel
neposredno pod linuxom (v drugem poskusu... prvi je bil neuspešen in sem
moral preklicati nepredan certifikat in dobit novega)

Ob poskusu prve prijave v edavke me vpraša za lokalno geslo za dostop do
certifikatov, ko ga vtipkam in potrdim, se pa mozilla sesuje. Uporabljam
debian sid in v njem mozilla 1.6.

Lep pozdrav
Andraž Tori