[ LUGOS ] sendmail na bootanju mashine

Luka Komat luka.komat at guest.arnes.si
Sun Jun 27 11:03:12 CEST 2004

Yo!

Imam en problem in sicer na bootanju Red Hat 7.1 mashine z kernelom 2.4 mi
javi tole:

starting lpd:                                    [ FAILED ]
starting SAMBA .....neki....... client: IP address not available!
Starting Sendmail.....

In tu se ustavi. Izpise starting sendmail in nic vec, potem pa moram cakati
cca 5min da se neki zgodi in mashina se boota do konca. Ko mam mashino
delujoco, mi vse kar delam po mrezi deluje lepo....telnet na vse local
mashine, posiljanje emaila.... Vse je potem v najlepsem redu.
Ne vem zakaj mi potem tako dolgo caka pri zaganjanju sendmaila?
Jaz imam svoj IP dodeljen na local mrezi pravilno, tako da to ne bi smel
biti problem. Ima kdo izkusnje s tem? Prosim pomagajte...

lp,L