[LUGOS] Vodafone mobile connect card

Tadej Slemc tadej at security.eu.org
Tue Jun 8 10:31:05 CEST 2004

Jah , dokler ne posljes izpiska iz /var/log/messages ti ne moremo
pomagati :>
Lahko ti dam edino moj 'pppscript' ki preverjeno deluje na siemesnsih in
Sharpu GX20:

TIMEOUT 60
ABORT ERROR
ABORT BUSY
ABORT "NO CARRIER"
ABORT "NO DIALTONE"
"" 'ATE1'
OK AT+CGDCONT=1,"IP","internet.simobil.si"
OK ATDT*99***1#
CONNECT

upam da ti kaj pomaga

PS: v chap-secrets (pap-secrets) moras se vpisati username in pa
password ki sta pa simobil / internet

LP

Tadej