SME Server

Goran List list.gk at indea.si
Mon Jun 7 23:24:08 CEST 2004

Na eni mašini imam preinstaliran SME server (bazira na RH 7.3).

  Config datoteke so postavljene kdo-ve-kam. Vsepovsod so direktoriji z
imenom 'e-smith'. Povsod sicer lepo piše, da naj pogledam na
www.e-smith.org, vendar tam dobim obvestilo naj grem na
www.contribs.org, te strani pa ni več.

  Hotel sem odstraniti service, ki tečejo za e-mail storitve(SMTP, POP3
in IMAP). Nekje sem našel, da naj uporabim

/sbin/e-smith/db configuration setprop (service) status disabled

To sem tudi naredil(smtpfront, popd, imap), rebootal mašino a so bili
spet nazaj.

Kako jih ustavim? Ima kdo kakšne izkušnje s tem?

LP,
Goran