[LUGOS] Tezave z Mozillo 1.6

Igor kresnik lovec at volja.net
Sun Jun 6 18:44:15 CEST 2004

Podobne te~ave sem imel jaz z mozillo na razlic(nih platformah. ( meni
se mozilla sploh ni zagnala) Ugotovil sem da potrebujem novejao javo 1.4
dalje. poskusi dopolniti javo

Andrej Kastrin pravi:

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843