[LUGOS] postfix & sioff

Primož Gabrijelčič primoz at gabrijelcic.org
Sat Jun 5 21:22:34 CEST 2004

> Kar niti ni napacno, ker so spamerji zlorabljali backup mx za
> preposiljanje na e-naslove, katerih postni streznik bi jih
> blokiral (rbl, user unknown....) Razen ce ima tudi backup mx
> dostop do tvoje baze uporabnikov (email.si IMA tako urejeno).

Stvar filozofije. Kar se mene tiče, mora biti spodoben ISP sposoben prejeti
pošto. Kar pomeni, da mora imeti sekundarni MX. Ki mora biti seveda
popolnoma enako dobro poštiman kot primarni, drugače je res bolje, da ga
nimajo.

Pozdrav,
    Gp

    WinGpT: TeX ni word processor, TeX je religija
OpenBSD SI: http://obsd.17slon.org, http://obsd.17slon.org/list