[LUGOS] Evrokandidati o programskih patentih

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sat Jun 5 12:45:15 CEST 2004

V sob, 05.06.2004 ob 12:17 je Rok Papež napisal(a):
> Živjo Andraž!

> Na spletni strani bi morali jasno napisati:
> - kdo se zavzema za in kdo je proti "programskim patentom"
> - svetovati članom in obiskovalcem spletne strani društva, da naj:
> 1. gredo na volišče
> 2. jih prositi naj ne volijo tistih, ki bi glasovali za petente
>
> Poleg tega bi morali dodati tudi povezavo na razlago zakaj so programski
> patenti slabi. Zelo na kratko recimo:

ja, z drugim delom se strinjam s prvim pa ne. pozivat koga volit in koga
ne se mi zdi neokusno, se najbolj me spominja na kaksno navijanje
kaksnih cerkvenih moz za razne opcije.

sem za to, da se naredi transkripcije teh konretnih odgovorov.
ce bomo lugosovci hoteli te podatke uporabit za svoje volilne preference
je to nasa stvar. point je le, da bi lugos te podatke nudil v strnjeni
obliki.

verjamem, da so tisti, ki bodo ta seznam hoteli uporabit dovolj
razgledani, da bodo ze sami locili listje od plevja.

ja to pa...

cao
andraz