[LUGOS] Cyrus imapd in POP

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Tue Jun 1 17:30:17 CEST 2004

Hi

Enak problem sem imel v Outlook Expresu pri enem uporabniku. Na
strežniški strani nimam pojma kaj je bilo, server je bil mail.gov.si,
skupaj z ASTECom sem iskal napake in je nismo našli, tako da sem pač
preformatiral te Windowse ter vse na novo nastavil nakar je vse začelo v
redu delovati. Naj povem samo da ni delovala niti ponovna instalacija
Outlook Expressa.

Verjetno ni problem v Cyrusu.

LP,

D.

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez
http://www.d-mashina.net
davor at guttierrez.org
davor.guttierrez at d-mashina.net

"sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support"