[LUGOS] ipaq+nokia 6310+gprs

Valentin Korenjak valentin.korenjak at email.si
Wed Jun 30 11:14:03 CEST 2004

Meni je pomagal dodaten init na modemu od nokie (ravnotako uporabljam 6310):

Init1 = ATE
Init2 = AT&FE0
Init3 = ATM0
Init4 = AT+CGDCONT=1,"IP","internet"

Bistvo (oz. dodatek) sta druga in tretja vrstica. Žal do sedaj nisem
imel časa, da ugotovim katera (ali obe) pomagata...

lp,
Tine

Tomaz Zupan pravi: