Postfix in user blocking ne dela

jest at softraja.com jest at softraja.com
Mon Jun 28 20:25:48 CEST 2004

Tole blokiranje uporabnikov iz siol-ovega omrežja meni ne dela, ali pa pač
že celo popoldne delam neko čudno napako.
V main.cf imam napisano takole:

smtpd_recipient_restrictions = permit_mynetworks,
permit_sasl_authenticated,chec
k_relay_domains
disable_vrfy_command = yes
smtpd_client_restrictions= check_client_access hash:/etc/postfix/spammer
header_checks = regexp:/etc/postfix/maps/header_checks

v datoteki /etc/postfix/spammer imam napisano naslednje:

bivsa.ljubav at neki.com 554 Te ne maram vec

dsl.siol.net 554 Uporabite streznik mail.siol.net za odhodno posto ali si
uredit e 'povratni naslov' za vas IP. Za nadaljne informacije klicite 080
1000

dial-up.siol.net 554 Uporabite streznik mail.siol.net za odhodno posto! Za
nadaljne informacije klicite 080 1000

Seveda sem naredil postmap /etc/postfix/spammer in tudi restart postfix-a
pa vendar:
še vedno dobivam email od:
bivsa.ljubav
pa tudi dsl.siol.net ali pa dial-up.siol.net še vedno pošiljajo kar pač.

Hvala in lp