Rpm

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Thu Jun 24 13:05:34 CEST 2004

Zdravo!

Uspel sem nekako zavozlati bazo rpm, tako da se praktično za vsak
parameter (instalacija, query, ...) zadeva obesi - proces obvisi in ga
je mogoče ubiti. Očitno sem nekako uspel okvariti bazo, pri instalaciji
j2re, ki se ni zključil in sem ubil proces.
Pregledal sem arhivo liste in opcija --rebuilddb se prav tako obesi,
zato bo verjetno treba poseči po čem bolj drastičnem (najprej ročno
pobrisat rpm bazo, šele potem rebuilddb).
Prosim za kak pameten nasvet (npr. kje je ta baza, ...).
Sistem je RH 8.0, rpm pa 4.1.

Lep pozdrav, Andrej