[LUGOS] Pingo in HP Pavillion 4200

Vanja Cvelbar cvelbar at tasc.infm.it
Wed Jun 23 11:52:05 CEST 2004

Hvala za pomoc, z nousb parametrom stvar deluje!
BIOS je zal neprimeren za kaksen bolj posten tuning, tako da ima samo
osnovne moznosti.

Zdaj moram pa samo usposobit ves hardware na stroju... ;-)

LP
Vanja

--
Vanja Cvelbar

System Manager
Laboratorio Nazionale TASC-INFM                     .-.
Area Science Park - Basovizza                       /v\
Edificio MM, S.S. 14 Km 163,5                      // \\
I-34012 Trieste (Italy)                           /(   )\
Phone:  +39 040 3756456                            ^^-^^
Fax:    +39 040 226767                         Penguins Rule