Pingo in HP Pavillion 4200

Vanja Cvelbar cvelbar at tasc.infm.it
Tue Jun 22 13:59:12 CEST 2004

Dober dan vsem,
skusam instalirati Pingo 2.0 na notebook HP Pavillion 4200 pa mi ne
uspe, zadeva cisto enostavno zmrzne pri prvem menuju pri instalaciji...
Isto tudi Slackware in Debian, ko vprasata za jezik instalacije - cela
zadeva cisto enostavno crkne, na ekranu ostane ista slika in sploh se ne
da nic naredit ce ne reset...

SuSE 8.1 se da instalirat in Slo-Tech Linux tudi...

A ma kdo kake izkusnje s tem? Razne nopcmcia parametre ipd. sem ze
poskusil...

Sej vem da HP ni ravno ta boljsi, a kaj ko si ljudje zelijo linuxa ;-)

LP
Vanja
--
Mr. Vanja Cvelbar

System Manager
Laboratorio Nazionale TASC-INFM                     .-.
Area Science Park - Basovizza                       /v\
Edificio MM, S.S. 14 Km 163,5                      // \\
I-34012 Trieste (Italy)                           /(   )\
Phone:  +39 040 3756456                            ^^-^^
Fax:    +39 040 226767                         Penguins Rule