[LUGOS] Re: Postfix in Returned Mail

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon Jun 21 02:05:56 CEST 2004

On Sunday 20 of June 2004 19:36, davor krabše wrote:

> Nimam lokalnih userjev. Masina je samo smtp forwader, accounti so na drugi
> masini. Imam obcutek, da to kar zelim preprosto ni izvedljivo s postfixom?
> Lahko pa tudi, da cesa ne razumem...

Evo, moj prispevek v javno dobro...

Na zalost se mi ne da pisati, kako postaviti rsync streznik, ampak to ne bi
smelo biti pretezko.

V trenutni verziji zadeva ni prevec uporabna za tiste, ki ste sekundarci za
vec streznikov, ampak s par popravki in dodatki se da uredit tudi to.
Situacija tukaj je torej: 1 primarni streznik (z n domenami) in 1 relay (z
istimi n domenami).

V postfixu je treba uporabit
relay_recipient_maps=/etc/postfix/relay_recipients, Za prenos naslovov s
prvega streznika na drugega se uporabi pripeti push_userlist_to_relay.sh,
update_relay_recipients.sh pa na relayu ob update-u
popravi /etc/postfix/relay_recipients.

Pripombe dobrodosle.

lp,
Borut.