[LUGOS] IMP

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Jun 17 19:17:13 CEST 2004

On Thursday 17 of June 2004 15:54, Nejc Skoberne wrote:

> Torej je tezava v tvoji Courier-IMAP instalaciji, ne v IMPu. Kaj
> pravijo maillogi? Aja, se to: v tvojem Maildiru
> (/home/dalibor/Maildir) morajo obstajati tudi direktoriji: new, cur,
> tmp. Naredi jih, poownaj jih in poskusi se enkrat.

To se ne dela tako!

maildirmake je za delat maildire.

Njegov problem pa je (razbral iz drugega maila), da se mu mail ne dostavlja v
Maildir, ampak (verjetno) v /var/mail/username.

Resitev 1: mailbox_command=/usr/bin/maildrop

ali

Resitev 2: home_mailbox=Maildir

v postfixu.

Porkamadona.

40 mailov na lugos-list v par urah?! Sej niste normalni. Pa ko bi vsaj kaj
pametnega bilo v njih napisano... Dalibor, malo vec obcutka za to, kje je
problem rabis. Pred casom se mi je zdelo, da si ga imel, zdaj pa ne vem
vec...

lp,
Borut.
--