Fedora-Core 2: Lock down ???

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Sun Jun 13 08:43:39 CEST 2004

Hi.

Na masino sem instaliral Fedora Core 2 (GNOME dekstop).

Rad bi nastavil, da uporabnik ima na voljo le nekaj ikonc (tako v 'start'
meniju kot na dekstopu). Te ikonce so OpenOffice, internet browser, nekaj
za pect CD-je / DVD-je in mogoce se kaj.

Kako oz. kje bi lahko popravil te linke (start meni in desktop)?

Nato bi rad naredil to konfiguracijo, da se ne spreminja. Kaj je mozno te
filetke in direktorije narediti kar read-only za userja in tako prepreciti
spreminjanje?
V .bask_login bi napisal par vrstic, da 'odvecne' stvari pri loginu zbrise
;)

Kako bi lahko iz command line ali pa remote (pac zato command line)
logoutal enega userja brez da restartam cele X-e?

Rad bi naredil tudi cimlazjo varjanto (miska ;) ) za skopirat slike iz
kartice za fotoaparat nekam in iz tam posneti CD. Katere programe za to
svetujete? User, ki bi to delal, bi bil zgoraj omejeni user - torej nic
command-line, nic mount,...)?

Hvala in lp,
Dezo