[LUGOS] sata podpora debian

Skrat skrat at owca.info
Thu Jun 10 12:53:02 CEST 2004

Meni je sla instalacija Debiana na sata disk povsem b.p. s kernelom
2.4.18 (bf24). Skratka... zadeva se je obnasala povsem normalno, kot bi
imel ide.

Edina razlika je, da je zaradi sate nekoliko drugacno poimenovanje
naprav. Prva particija primarnega diska je tako hdc1, cdrom, ki pa je
edina zadeva na IDE kontrolerju (primary master) pa hda1

lp Gasper