RE: [LUGOS] Apache2 in šumniki

Marko marko at bass.si
Thu Jun 10 10:18:30 CEST 2004

Preveril že 100x...sigurno je prav.

Lp
Marko

-----Original Message-----
From: Gašper Lakota - Jeriček [mailto:gasper at bsnet.eu.org]
Sent: Thursday, June 10, 2004 10:06 AM
To: lugos-list at lugos.si
Subject: Re: [LUGOS] Apache2 in šumniki

On Thu, 10 Jun 2004 09:58:13 +0200
"Marko" <marko at bass.si> wrote:

> AddDefaultCharset sem že nastavil na Off vendar to ni pomagalo.
> Drugače pa se mi zdi neumno, da bi morali uporabniki sami prestavlati
> nastavitve npr. v IE. "Auto detect" je do verzije pred UTF-8 vedno delal
> super.

Ne, saj nisem rekel, da bi morali uporabniki sami prestavljat nastavitve.
Spraševal sem le zato, ker me je zanimalo na kakšen način si _ti_ preskušal
delovanje/nedelovanje nastavitev.

[ ... ]
> Očitno samo mene moti, da zadeva ne "špila" avtomatsko ali pa imam samo
jaz
> takšen problem...težko verjamem.

Jaz bi še enkrat preveril, ali so dokumenti, za katere v meta tagu napišeš
da so pisani v nekem charsetu, zares pisani v tem charsetu.

<šala> Težko te bo kitajec razumel, če boš pisal v nemščini in rekel, naj to
razume v portugalščini. </šala>