[LUGOS] Apache2 in šumniki

Gašper Lakota - Jeriček gasper at bsnet.eu.org
Thu Jun 10 09:52:14 CEST 2004

Tagi so ok. Pa AddDefaultCharset nastavi kar na off.

Zdaj ne vem, ali gre za eno datoteko, ki je v enem od teh charsetov ali imaš dve različni datoteki, vsaka v enem od teh dvej charsetov?

Ali, ko želiš pogledat dokument pisan v iso8859-2, eksplicitno nastaviš browser naj pregleduje dokument kot iso8859-2, ali imaš nastavljen t.i. "auto detect"? In seveda enako vprašanje gre za drugi charset.

Je pa tako. Če imaš dokument _pisan_ v cp-1250, pa potem rečeš, naj ga prikaže z iso8859-2, je nekako logično, da ne bo pravilno prikazan. in obratno.