[LUGOS] Batch konverzija slik

Borut Mrak b na aufbix.org
Pon Jun 7 15:14:23 CEST 2004

On Monday 07 of June 2004 15:08, Andrej Mršek wrote:
> Imam en problem. Vsake toliko časa bi rad kakih 100 ali več slik, ki se
> jih posnel z digitalcem  zmanjšal na recimo 30% velikosti, da jih lahko
> pošljem po mailu. Kako bi najbolj enostavno rešil ta problem - seveda ne
> bi rad vsako sliko posebaj, spreminjal, ampak kot batch z enim ukazom.
> Recimo, da so vse slike v formatu jpg in v enem direktoriju.

convert. Del paketa imagemagick.

Sicer se mi zdi, da convert ne zna delat z vec datotekami naenkrat, ampak to
je najmanjsi problem.

for f in *.jpg
do
  convert -resize 640x640 $f new_$f
done

Tako bojo vse slike po daljsi stranici merila 640 pik.

--
Zakaj ravno mene?

Dodatne informacije o seznamu lugos-list