[LUGOS] Knjiga Hitri vodnik po OpenOffice.org

Gasper Koren skrat at owca.info
Fri Jul 30 14:38:24 CEST 2004

Zdravo,

edina zadeva ki me je zmotila pri datoteki, ki je objavljena na spletu
je ta, da v pdfju ni nikjer eksplicitno omenjeno, da je zadeva GNU/FDL.
Se vec, pdf je, kot je videti, pdf originala knjige skupaj z izjavo o
restrikcijah glede razsirjanja dokumenta. Ali bi se dalo to kako
popraviti, ce se ze gremo razsirjanje zavesti o prosti distribuciji
dokumentov. Tezko namrec delim okrog kopije, za katere trdim da so free
a je na njih jasno oznacen copyright in prepoved razsirjanja :-//

lp Gasper