[LUGOS] Xfce in slo znaki (NIMA VEZE Z XFCE!)

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Jul 29 14:33:13 CEST 2004

On Thu, 29 Jul 2004, Jure Koren wrote:

> Torej se strinjamo da delovanje sumnikov nima veze samo z xkb in X11
> ampak tudi s trenutno nastavitvijo localeta, ki je obicajno napacna in
> to neizkusenega uporabnika hitro zmede :)

Ne. Delovanje sumnikov ima veze samo z xkb, ta pa posredno uporablja
nastavljeni locale. Locale sam kot tak (LC spremenljivke) za prikazovanje
sumnikov v X ni potreben (potem niti xmodmap nebi deloval pa deluje).

Neizkusenega uporabnika to hitro zmede zato, ker ne prebere dokumentacije
za xkb. Ce bi jo (tako kot sem v prvem postu napisal), bi takoj videl v
cem je problem. Pa tu ne gre za dokumentacijo v formatu debelega speha
ampak plain simple Slovenian-HOWTO, kjer je vse lepo razlozeno v treh
vrsticah.

lp,B