[LUGOS] Xfce in slo znaki (NIMA VEZE Z XFCE!)

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Jul 29 11:26:20 CEST 2004

On Thu, 29 Jul 2004, Robert Manfreda wrote:

> Hvala vsem za odgovore. "sl_SI" sem imel nastavljeno od vsega začetka, tako da
> je to očitno bila privzeta nastavitev za to distribucijo (Suse 9.0).

Se mojih par stotinov. To o cemer tece zdaj razprava tukaj, nima blage
vezez distribucijami, se manj pa z window/desktop managerji kakrsen je
Xfce. To sicer nekateri vedo, vecina pa ne in glavo grem stavit, da bo
nekdo cez en mesec tu postavil vprasanje zakaj mu ne delajo nasi znaki v
ROX-u na distribuciji Vector Linux.

Skratka zadeva je samo in izkljucno povezana z X streznikom oziroma
njegovim modulom za tipkovnico (v nasem primeru xkb) ter znakovnim
naborom v fontih, ki jih uporabljamo. Torej pogooglaj za xkb pa ti bo vse
jasno zakaj "to in ono" oziroma zakaj NE "to in ono".

lp,B

PS: Zadnjic sem imel enega na izpitu, ki je mislil da ni v X graficnem
okolju samo zato, ker se mu ni pognal Gnome session ampak plain twm. Kar
lasje so mi sli pokonci. In taki ljudje bi imeli radi certifikate, ki
izkazujejo obvladovanje sistema. Bah.