[LUGOS] Backup masine in kako ga uporabiti, ko se masina sesuje

Skrat skrat at owca.info
Wed Jul 28 11:43:25 CEST 2004

> Rad bi delal backup particije na kateri imam linx, a kot receno moram
> to nekam spravljati. Predvidevam, da bom enkrat izbrisal winse in takrat
> bom imel za to prostor.

To bo slo, ce bos imel win particijo fat32, za NTFS ti glede na govorice
toplo odsvetujem. Morda ima kdo tukaj dobre izkusnje s pisanjem po NTFS?

> Mimogrede. Ali lahko z vmware in seveda winsi v njem res 100% nadomestim
> winse, ki jih imam na prvi particiji.

Kot je rekel ze Bostjan -- odvisno, kaj rabisl. Jaz recimo poganjam
VMware skoraj izkljucno za SPSS, kadar ga potrebujem. Programje v VMwaru
laufa vse, saj imas popolno virtualno masino. Tezave znajo nastopit s
kaksnim eksoticnim hwjem, ker vmware podpira samo dolocen nabor (recimo,
ne bo ti delala 3d grafika ali tv tuner pod windowzi :)))

lp Gasper