[LUGOS] sumniki v filetih

joze_klepec joze.klepec at siol.net
Tue Jul 27 23:03:05 CEST 2004

himba pravi:

> sm sprobal se cifs, in sicer
>
>    adding: ra?un.eml
> zip warning: No such file or directory
>         zip warning: could not open for reading: ra?un.eml
>
> tokrat so namesto sumnikov sami '?'...

Du? se mi zdi da smo na isti jebi... . Samo da se meni to dogaja pod OO0
1.1.2 (nadgradnja iz originala 1.0.2) in v datotekah prene?enih izpod
Windows (mi je glih zdele kliknilo - ne pozna ?rk šž, ljubi pa č). V
datote?nem sistemu pod Konquerorjem (KDE) imam isto sranje.... Zna bit
kar hek v kernelu ali kaj podobnega, kar pa ?e ni zame - trenutno imam
za pisat diplomo, potlej pa bomo videli.

LP, Jo?e

P.S. sys Pingo 2.0 RC2