A te [LUGOS] lista mejhen matra...

joze_klepec joze.klepec at siol.net
Tue Jul 27 21:02:02 CEST 2004

Ne ga srat (nisi sicer meni napisal, pade mi pa direkt v srce!)

Alo, torej... Z MS imam spor ~e od lfebruarja 2000, ko mi je crknil
originalen CD z Win98 in skuril CD enoto za povrhu (so se me reaili z
Win98SE). Yep, bilo je dva dni pred predstavitvijo dvatisoc(ke in sem
jim prite~il na WTC od koder so me poslali hladit glavo (in noret dalje)
na `martinsko. C(ez en teden je priael CD po poati, ki je bil nekoliko
dra~ji kot je bila dogovorjena cena (yep, poatnina). Stvar smo potem
pozabili, ko pa se je PC zac(el obilno razsuvati (4 ure dnevno in c(ez,
kljub AV in FW ter patchem), sem c(ez to naredil kri~ in si zlo~il
pingota, ga zapekel, namestil in dela ko top.
Windows ima pac( to smolo, da je bolj kompatibilen s trojanci, virusi in
ostalo internetsko golaznijo kot z uporabniimi programi. In c(e bo linux
tak standard, bo z njim natanko isto.

Mario Sepic pravi: