[LUGOS] Backup masine in kako ga uporabiti, ko se masina sesuje

Skrat skrat at owca.info
Mon Jul 26 12:33:41 CEST 2004

On Wed, 2004-07-21 at 13:17, Gregor GORJANC wrote:
> Gasper hvala za tole!

> Ali sem v "riti", ce nimam mesta kamor bi to dal oz. ali je mozno narediti
> kompresirano sliko /dev/hda1 in jo hkrati spraviti na /dev/hda1? Rad bi
> potem to zapekel na DVD.
>
> Imam kaksno moznost kako razbiti, ce mi pride datoteka vec kot za en DVD?

Odgovor sem ti se dolzan za tole... na isto particijo tega ne mores
delat, ker bi prisel do endless loopa :)

Razbitje na vec fajlov je relativno preprosto z uporabo rara s switchem

-v<size>[k|b|f]  Create volumes with size=<size>*1000 [*1024, *1].

Mislim da gzip in bzip2 tega ne omogocata.

lp Gasper