[LUGOS] Problem s tonskim klicanjem

Ivan Zilic ivan.zilic at flyfish-electronics.com
Fri Jul 23 23:13:43 CEST 2004

Zivjo !

> jaz sem se ravno vceraj trudil z usposobitvijo dial-upa
> na mojem prenosniku. Zadeva sicer dela tako-tako, kakor
> jo prime, vcasih da, vcasih ne. Tezava pa je predvsem
> pri loginu po ze vzpostavljeni povezavi (ARNES) :-/
> Nisem se odkril, kaj bi bil temu vzrok, ampak se trudim
> v tej smeri. Ima morda kdo kak nasvet?

Se bom omejil le na modem... :-)

Vklopi obvezen error-correction za komunikacijo. Poglej v navodila
modema; ugibam, da je za tvojega ta ukaz AT+ES=3,2,4

Lahko poizkusis se z omejitvijo maksimalne hitrosti. Ne dogaja se redko,
da na nizjih hitrostih dosezes vecjo hitrost prenosa.  :-)

Ponavadi te omejitve nimas, zato se modema zmenita za
(trenutno) maksimalno brzino. Ker so parametri linije dinamicni, ti
kvaliteta inije lahko nepretano niha. Tako se zgodi, da ko modema
ugotovita, da se na dogovorjeni hitrosti ne moreta vec pogovarjati,
znizata brzino (traja nekaj casa), potem se lahko razmere popravijo, nakar
spet dvigneta brzijo (spet traja nekaj casa, da to naredita), pa se spet
stanje poslabsa, ipd...  In potem modema ne prenasata ravno veliko
koristnega prometa, ampak se neprestano menita med sabo, kako hitro se
bosta pogovarjala.  ;->

> Glede tega imam samo en komentar - meni ATZ nikakor
> ni potegnil

Ker si preskocil prvi del.... Vtipkaj ATX3&W

Sedaj to bo delal tudi samo ATZ.

> Za klicanje uporabljam ATD in zadeva dela, kar pa
> se mi zdi morda vredno poskusit glede tonskega
> klicanja

Zaradi tonskega izbiranja ne potrebujes izbrati drzave. Zgornji string
razsiri na ATX3T&W (dodan "T"). Sedaj bi ti ATD moral klicati tonsko.

Glavni razlog za opcijo nastavitve drzave je malo bolj "low level". Gre za
prilagajanja modema razlicnim omrezjem na nivoju signalov - kako mocno se
dere modem in kako pozorno poslusa, ipd. S temi ukazi se nastavljajo
t.i. equilizerji in podobna cudesa, za katere sploh ne vemo, da so v
modemih. Zadeva je pomembna za pridobivanje atestov v razlicnih drzavah.

Jaz sem bil vedno zadovoljen, ce je modem mislil, da zivim v Nemciji.

					Pozdrav,  I+

--
 Minds are like parachutes, they only function when open.