Problem s tonskim klicanjem

Gregor Berginc gregor.berginc at guest.arnes.si
Fri Jul 23 11:34:47 CEST 2004

Lepo pozdravljeni,

Pred kratkim sem na prenosnik nalozil Slackware 10 z jedrom 2.4.26. Med
prvimi problemi sem skusal resiti klicni dostop. Pri tem sem si pomagal
s KPPP-jem.

Problem je v tem, da od doma ne morem poklicati tonsko temvec le pulzno
(kljub temu, da ze leta klicemo tonsko). Zanimivo pa je, da na drugi
lokaciji, brez problemov poklicem tudi tonsko. Tisto, kar opazim je
povsem drugacen zvok klicanja od doma kot na drugi lokaciji (w Windowsih
mi na obeh lokacijah dela normalno).

Ce se je kdo ze kdaj srecal s tem problemov, bi mu bil zelo hvalezen za
namig. Driver imam nalozen za ta modem. Tudi v minicom-u ne dela.

lp,
Grega