[LUGOS] CVS ali SVN

Jaka Močnik jaka at gnu.org
Tue Jul 20 17:36:40 CEST 2004

On Tue, 2004-07-20 at 11:26 +0200, Gregor GORJANC wrote:
> Zdravo!
>
> Ravno si postavljam streznik za nadzor razlicic. Do sedaj sem uporabljal
> CVS. Sem pa slisal in malo bral tudi o SVN. Ta naj bi bil boljsi in
> odstranja probleme pri CVS. Imate kaj izkusenj z SVN?
imam testno postavitev v podjetju, vanjo tlačimo nove reči in, po
potrebi, tja prestavljamo stare iz CVSa. po želji lahko s priloženimi
skriptami v svn prestaviš celotno CVS odlagališče. uporabljamo dostop z
WebDAV protokolom preko HTTPS, za mreženje svn skrbi Apache2. reč se
dobro obnese, če želiš lahko delo s svn integriraš v explorer na onem
OSu iz Redmonda ali v Eclipse.

lp,
	jaKa

email: jaka at gnu.org