[LUGOS] mysql krožna replikacija

Martin martin at amadej.si
Mon Jul 19 11:45:42 CEST 2004

Hvala vsem, ki ste svetovali.

Čez vikend sem na morju mal razmišljal in prišel do sklepa, da bom postavil
takole.

Najprej dva vežem zaporedno, potem ostale na drugega zvezdasto.
A->B	->C
		 ->D
		 ->E
Vsi updejti bodo šli preko virtualnega IPja, ki ga ima A in če crkne A ta IP
prevzame B.
C,D,E,.. vsi vlečejo podatke od B in so namenjeni zgolj SELECT like stavkom.

Load balancing med select strežniki bom dosegu z DNSom, NATOM al pa LVS (al
kaj je že).

Sicer mi ni všeč imet različne IPje za vnos in izvoz podatkov, vendar drugače
se nisem spomnil. Upam, samo da ne bo preveč updejtov in insertov :-)

L.P.
Martin