virtualna konzola

Marko Jerak marko.jerak at email.si
Sun Jul 18 22:53:53 CEST 2004

Uporabljam notesnik Acer Aspire 1500 na katerem teče Fedora Core 2
(kernel-2.6.6-1.435.2.3.x86_64). Večino zadev, ki jih potrebujem mi je
uspelo poštimati (zaenkrat) razen virtualnih konzol. In sicer, če
uporabljam grafično prijavo in sem v sistem prijavljen, me ukaz na tipke
ctrl-alt-F1 odlogira in spet se znajdem pred grafično prijavo. Do konzol
lahko pridem samo, če bootam računalnik v text konzolo, vendar če iz te
zaženem grafično ne morem uporabljati txt, torej sem spet tam kjer sem
bil. Kombinacije grafične konzole in txt konzol ne deluje.
Na domačem računalniku konzole na Fedori Core 2 normalno delujejo
(kernel-2.6.6-1.435.2.3.x386)

pozdrav
marko