[LUGOS] zagon preko mrežne kartice (LTSP), kje se dobi EPROM čipe?]

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Thu Jul 15 23:30:42 CEST 2004

Eeprom čip lahko kupiš v kakšni trgovini z elektro opremo (ic
elektronika, hte (ta je na roški), delko ...). Cena je okoli 1000, 1500 SIT.

Načeloma nekatere mrežne (3COM 3c905b/c, realtek rtl8139) znajo spečt
potreben software kar in situ - se pravi na mrežno daš eeprom (ali
flash), poženeš nek program, poveš katero stvar bi rad imel v eepromu in
to je to. Nažalost to meni še ni uspelo - moja 3com-ova je brez eeprom
slota, rtl8139 ga pa ima, samo nikakor ne more/zna zapeči na eeprom.
Tako da boš verjetno potreboval eeprom pekač, ki pa zna biti drag.

Če bi rad stvar samo stestiral, bi ti jaz lahko zapekel en ali dva
eeproma. Pošlji privat sporočilo, da se dogovoriva, če hočeš.

LP, Rok