[LUGOS] apt-get install - kako pogosto

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Mon Jul 12 15:31:48 CEST 2004

Pa da ti odgovorim:

Security related posodabljam takoj, drgace pa ko pride nova major
verzija vn, se pravi cca. 1x na leto. Oz. ce mi kaj ne deluje pravilno
in ne morem drugace resit.

PS: (Trenutno) uporabljam Slackware 10/current.

lp,
Uros

On Mon, 12 Jul 2004 15:09:32 +0200, Gregor GORJANC
<gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si> wrote:
> Zdravo!
>
> Kako pogosto posodabljate svoje OS-e? Vem, da je to odvisno
> od tega in onega. Zanima me ali to pocnete vsak dan, enkrat na
> teden, enkrat na leto, nikoli. Za security popravke mi ni treba
> govoriti je dovolj jasno.
>
> ALi je kdo malo nazaj cutil potres? Mene je kar fino zibalo.
>
> --
> Lep pozdrav / With regards,
>      Gregor GORJANC

> University of Ljubljana
> Biotechnical Faculty       URI: http://www.bfro.uni-lj.si
> [...]

5 levels of fatness: Big, Healthy, Husky, Flufy and DAMN! -- Gabriel Iglesias