Familiar 0.7.2 on ipaq + vpn

Gregor Malensek gregor.malensek at abakus.si
Mon Jul 12 14:05:41 CEST 2004

Zdravo.

Ali je komu uspelo inštalirati freeswan na ipaq linux Familiar 0.7.2? Meni
pri inštalaciji javlja :

root at lipaq:~# ipkg install freeswan
ERROR: Cannot satisfy the following dependencies for freeswan:
         awk

Če poskušam pognati awk dobim tole :

root at lipaq:~# awk
BusyBox v1.00-pre3 (2003.09.06-16:47+0000) multi-call binary

Usage: awk [-v var=val][-F sep] { -f progname | 'programtext' } [FILE ...]

        -v var=val      assign value 'val' to variable 'var'
        -F sep          use 'sep' as field separator
        -f progname     read program source from file 'progname'

Zdej mi pa ni jasno zakaj mi inštalacija javlja, da ne obstaja dependancij,
če awk je na sistemu.

Ali mogoče obstaja še kakšen drug način za vzpostaljanje VPN povezave z
iPAQ-a preko gprs povezave?

Hvala.